Spellista: Cooper-test

Darin Runaway
Orsa Spelmän Arriwal
Training montage från Rocky
RATM Killing in the name of


Kanske inte den mest indiecreddiga lista man sett men jag ska förklara hur det är tänkt:

Runaway hade vi på matchskivan förra säsongen och den får mig i svår matchstämning. Och det gäller att ladda rejält om man ska orka flåsa runt Cooper-textet på en godkänd tid. Sedan kommer två låtar där musiken liksom lyfter stegen för mig. Hur kan man inte bli sugen på att släpa stockar i skogen och springa upp för en alptopp när man hör Training montage? Och så Killing in the name of de sista minuterna för att få den där ilskan som krävs för att spurta sista varvet.


Kommentarer
Postat av: Josse

Gött!

2010-05-21 @ 13:53:18
Postat av: mika

ååååååh, jag vill oxå göra coopers test!! nooooot.. =)

2010-05-21 @ 15:37:40
Postat av: Anonym

Hur funkade testet?

2010-05-21 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback