Fettvagnen

112590-486

Jag tittar på Oprah som bjuder på
återblickar från hennes 20 år i tv-rutan. Ett av hennes favoritögonblick är när hon tokbantade bort 30 kilo och visade upp hur mycket fläsk det är. Allt för att komma i Calvin Klein-jeansen hon har på bilden. Direkt efter började hon äta igen och gick upp allt. Men det är inte det detta inlägg handlar om.

Kolla in hennes outfit. Som hämtat från hösten 2006. Hög midja, guldigt skärp som markerar midjan. Stövletter.

Jag gillar Oprah. Hon är stark och bra och snäll. Ibland lägger hon sig i när experterna i programmet pratar och liksom stjäl poängen från dem som om det är hon som är psykolog. Men att ge bort en bil till alla i publiken är grymt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hallu Åsa. Har du hunnit bli frisk än?

2006-11-02 @ 14:25:37
Postat av: Åsa

Nej, jag är lite krasslig fortfarande. Men jag tänkte komma ikväll och köra så mycket som går.

2006-11-02 @ 14:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback