Kusinkort

Satan, vad jag ogillar inbjudningskort. Min handled låter som en cementblandare, som Bart Simpson sagt. Den är ganska trött efter att ha målat, klippt och skrivit tusentals kort.

Snart, snart är det över. Om bara Mangan kan fixa lite frimärken så de blir skickade också.

De här är mina favoriter bland de jag målat själv. De ska gå till Magnusases kusse och en av mina.



Ikväll ska vi upp till Skepplanda och spana på festlokalen. Hindersprövningen kom igår och mitt namnbyte behandlas as we speak.

Kommentarer
Postat av: Josse

Shit vad impad jag blir. Kan förstå att du är trött i handlederna. Har du ritat allt på fri hand?

2007-04-25 @ 19:25:07
Postat av: Stila

Ja - visst är det jobbigt - men det uppskattas!

Shit vad snygg klänningen från indiska är som du köpte - jag såg den idag och blev kär, men började tänka praktiskt (så hiimla tråkigt!). Din mening "att bo i den hela sommaren" kändes så lockande så nu har jag en anledning att köpa den jag med!

Postat av: Åsa

Josse: Ja jag har gjort alla för hand, men alla är inte lika pilliga som dessa två. Som jag sa, det orkade jag inte efter ett par kort.
Stila: Ja, gud, praktiskt ska man ju inte tänka när man ska köpa klänningar. Köp den, den är så himla skön, det är väl praktiskt förresten?

2007-04-26 @ 07:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback