Två nyheter av olika karaktär

1.

Jag tappade hakan ganska långt ner när jag hörde att Benazir Bhutto
dödats. Att det fanns hot mot henne var ju vida känt men jag trodde aldrig att hon verkligen skulle dödas. På radion igår var det någon som sa att just det faktum att hon var kvinna var en av anledningarna till att motståndarna var emot henne. Det kan inte ens den mest antifeministiska tycka är okej.


2.

För oss som gillar kläder och mode och sån skit är det som julafton om och om igen då Ellos, La Redoute och HM börjar lägga in vårnyheter på sina hemsidor. För mig är surfandet på dessa sidor ett litet avbräck i alla andra, allvarligare nyheter jag läser om på sr.se eller dn.se. Den här klänningen från Ellos föll jag för med en gång.

Klick, klick, klick.

Mina sidor. Rabatter.

Klick.

Godkänn beställning.

Klick.

image1972

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh tack för tipset. Den klänningen kommer även jag klicka hem, väldigt betsy johnson.

Postat av: Zack

Ju man längtar till våren men ah så länge det dröjer :(

God fortsättning :)

Detta kan uppfattas som reklam men snälla var inte ond på mig. Jag gör det för en bra sak. Barncancerfonden. Hälsa gärna på eller ännu bättre skriv en Novell till förmån för Barncancerfonden. Ju fler vi är dess lättare att lyckas. Om du tycker det är OK så tipsa gärna till andra om tävlingen.

Tack så mycket.

http://cityoftheday.blogg.se/1198860698_pminnelse.html

2007-12-28 @ 21:01:00
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Åsa

Hanna: Ja kanske lite BJ. Jag gillar 40-talskänslan.
Zack:Barncancerfonden är en god sak.

2007-12-29 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback