89 millimeter från Europa

112590-1043

För 31 ynka coronas köpte jag den här boken från
Bokus. Vitryssland - 89 millimeter från Europa av Kjell Albin Abrahamsson.

Jag har inte läst hela ännu men den verkar vara rik på olika händelser och känslor. Personligt skriven med ett friskt och välformulerat språk.

Synd att jag inte läste den innan jag åkte till Vitryssland och skrev mitt examensarbete om landet. Ju längre tiden gått från det att jag var där, ju mer sugen blir jag på att åka tillbaka dit, men även till andra östeuropeiska länder och deras varmhjärtade människor.

 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Spännade examensarbete!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Modebladet

Låter som en läsvärd bok! Trevlig helg =)

2007-02-16 @ 23:06:26
URL: http://modebladet.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja, den är riktigt läsvärd och spännande.

2007-02-17 @ 09:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback