Gidigt, Radiosporten

Radiosportens kommenatatorer är så himla bra. I stort sett samtliga, synd att det enbart är män dock, tar idrotten på allvar men med glimten i ögat. När jag var ute och slirade med vår fräcka bil förut sa radioprataren, som kollade på hockeymatchen mellan Sverige och Tjeckien (herrar), ungefär så här:

Men domaren blåser av för det ligger en tjeck på isen och tar sig för hjälmen. Och därmed tar han sig för huvudet som befinner sig strax under hjälmen.


HA HA, utropade jag i min ensamhet.


Kommentarer
Postat av: Anna Kristiansson

Ja, det var faktiskt riktigt roligt.

2007-02-06 @ 21:37:35
Postat av: Åsa

Ungefär som "tjyv och rackarspel", fast det var en kommenatator på tv va? Ankan Parmström om jag inte minns felaktigt.

2007-02-06 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback