Things are coming up Milhouse

Den här veckan, som jag inledningsvis trodde skulle bli riktigt tråkig och lång, verkar bli ganska bra ändå.

Måndagen har redan passerat halvvägs och imorgon åker visdomstanden ut. Eller åker och åker, den ska väl pinas ut under skrik och gråt. Men den stora krater som Karies och Baktus grävt i den har gjort mycket ont de senaste veckorna så det ska bli gött att bli av med den.

Nyss fick jag ett uppdrag från Göteborgs Fria Tidning som jag kommer jobba med imorgon och onsdag. Det var också gött. Äntligen lite andra uppdrag än bara krönikor.

Torsdag arbetsförmedlingen och på fredag ska jag träffa mina jobbcoacher. Jobbcoachning är så mycket bättre än söka jobb-kurser. Bara så du vet.

På lördag väntar stora utrensningen av förrådet till min lägenhet som jag hyr ut i andra hand. Jag har mycket, mycket gammal bös där. Men även en del kläder som jag saknar. Varför tog jag inte med mina kappor när jag flyttade hit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback