Filosofie kandidat med journalistik som huvudämne (B.A. in Journalism)

Idag är det min examensdag.

Men jag är ju sjuk så det blir ingen skumpa i skolan för min del. Har jag tur orkar Mangan och jag korka upp champangen han fick i julklapp på jobbet ikväll. Jag vill ju liksom fira på något sätt att jag har en titel nu.

Jag fick en ny orkidé av min kära mor igår, en oerhört väl genomtänkt gåva eftersom den förra stendött av vanvård. Det var kul att nån kom ihåg att jag slutar idag också.

Sjuk och bitter? Nej då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! Vad duktigt =)
Kram på din dag!

Postat av: Åsa

Tack

2007-01-13 @ 13:27:25
Postat av: Janiza

Congratulations i efterskott!!!!

2007-01-14 @ 20:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback