Glosa på, H&M

H&M:s aptråkiga höstkatalog låg och väntade snällt på hallmattan när jag kom hem. Som vanligt fylld av trikåtoppar. En del fint finns det givetvis, en grön parkas och en fiskbensmöntsrad jacka ligger pyrt till. Och den fina tegelröda tulpankjolen. Skinnjackan i beige var ritkigt snygg också, 998 spänn. För männen är det som vanligt randigt och randigt och skjortor, kom på nåt nytt!

Allra trevligast var bilderna från LOGG där en liten golden retriever fick vara med och posa. Har H&M månne varit inne på min blogg och glosat?

112590-1384

Kommentarer
Postat av: lisette

härmapor är vad dom är! ;p

Postat av: Atta&Linda

haha japp...hagforsgatan it is!

2007-05-04 @ 13:54:16
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: Lulun

fan varför fick inte jag min?? =(

2007-05-04 @ 14:38:53
URL: http://lulun.blogg.se
Postat av: Åsa

Lisette: Jag tror faktiskt det.
Atta&Linda: Härligt!
Lulun: Det kommer nog...

2007-05-04 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback