Dolce och grabbarna

112590-2236112590-2235

Jag har fått nya glasögon.

Jag är hundra gånger mer närsynt än vad du kan tänka. Därför har jag sedan lågstadiet haft riktiga
flaskbottnar i mina glasögon. Sedan 1996 har jag kört stenhårt på linser och helst inte visat mig offentligt i glasögon. Nu har jag fått den allra senaste av glastekniker i mina nya bågar och det är stor skillnad. Det är en revolution i mitt liv. Fast som man ser på picsen så bryts ljuset rejält ändå och jag kommer förmodligen inte vara modig nog att visa mig offentligt i glasögon denna gång heller. Men bågen är fin!

Kommentarer
Postat av: Josein

Vad fin du är med glasögon! Passar ju jättebra i bågar. Ses i gymmet om ett tag.

2008-04-16 @ 16:50:59
Postat av: melina

Jag har också idag beställt nya glasögon, min son har mina gamla demolerat. Han är asroligt...som du skrev. :)

Postat av: Mia

Superfina! Klart du ska visa dig ute, haha :)

2008-04-16 @ 18:07:18
URL: http://mialindberg.blogg.se
Postat av: Optican

Jag är ett proffs:) och du är verkligen jättefin i dina glasögon. Coola. Stör dig inte på brytningen i glaset- det tänker ingen på.

Hej från åsa (glasögonbloggare)

2008-04-16 @ 20:56:15
URL: http://www.brillor.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack det var snällt skrivet alla. Det krävs lite träning att få upp glasögonsjälvförtroendet när det har varit i botten hela livet...

2008-04-17 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback