Maria från Magdala


112590-2032112590-2031



Jag blev himla glad när jag fann Marianne Fredrikssons
Enligt Maria Magdalena på ljudbok hemma hos min ömma moder. Det blir perfekt under den långa bussresan till Öland imorgon. Jag är extra förtjust i böcker som ger utrymme åt bifigurer från historien, eller andra böcker. Jag har exempelvis rekommenderat Barabbas till alla jag känner. Äntligen ska jag läsa Enligt Maria Magdalena som borde passa mig utmärkt eftersom jag är övertygad om att hon inte var en prostituerad utan en av Jesu lärjungar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad glad man blir av ditt underbara halsband och kavajen, så snygg.

Postat av: Sassy

Vad snyggt med det färgglada halsbandet till kavajen!

2008-01-14 @ 11:21:59
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tackar

2008-01-15 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback