the bitch is back

Alltså, jag hade 19 besökare i bloggen för några dagar sedan. Och den har inte varit aktiv sedan sommaren 2008. Sjukt bra ändå.

Jag har så sakteliga börjat fasa ut en del av mitt liv som tagit enormt stor plats i nästan 20 år. Och andra saker får bli viktiga nu.

Som att jag plötsligt fick inspiration till att börja skriva den boken som funnits i mitt hjärta så länge. Plötsligt fanns första kapitlet där.

Jag ska inte försöka få den publicerad eller så. Nänä. Det är bara terapi och ett sätt att vara kvar lite grand i den där drömmen om vad man vill bli när man blir stor. Jag blev ingenting men jag kan skriva i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Folk har troligen astråkigt på jobbet...

2010-02-23 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback