ode to a cell phone

Min mobil ballade ur i förra veckan. Det var som om den fått hjärnblödning för hela vssntra sidan av knappsatsen slutade att fungera. Trots att jag tryckte hysteriskt många gånger och extra hårt. (Varför gör man det när teknik slutar fungera? Använder övervåld liksom.) Jag är inte alls så beroende av mobilen, går ofta hemifrån utan den och det kan gå en hel dag utan att något händer där inne. Men vad knäppt det är i väntan på en ny. Försäljaren på 3 tyckte jag gjorde ett "jättebra val" av telefonmodell för övrigt. Jippi.

But usually I'm looking
I've got this obessive idea of looking all the time
Although seldom something happens in there
Oh, how I hate this new technology.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback