korn, råg och potatis, all tänkbar gröda

Fan vad Helge Skoog är rolig i Halv åtta hos mig. Undrar om han skriver manuset själv?

Idag insåg jag att han är rolig på precis samma sätt som min ömma moder är. Om man inte är uppmärksam märker man inte alla små kommentarer och om man spenderar typ en hel julhelg med morsan så orkar man inte med det till slut.

Jag tycker med andra ord att du är rolig, mamma.


***

Dagens bästa ljud: När man tömmer datorns papperskorg. Det där prasselklirret. Det känns renande och jag blir liksom lättare. Min dator är totalt överfull kan tilläggas.


Kommentarer
Postat av: Mikamamman

Och en annan mamma är glad att hon nu äntligen hittat din nya blogg.

2010-03-23 @ 23:45:18
Postat av: Åsa

Välkommen!

2010-03-24 @ 08:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback