mycket snack å lite verksta

För ett tag sedan fick jag, faktiskt jag som annars är så tömd på idéer, den briljanta tanken att köra ett halv åtta hos mig-race med fantastiska fyran. Nu har jag bestämt min meny och snart börjar det. Det ska bli asgött att äta hos Frida, Josse och Lisa men jag är nervös för när jag ska bjuda på min urdåliga kokkonst. Jag tror att Frida vinner helkvällen på Parkan som är priset vi tävlar om (å herregud kan vi gå nån annanstans nån endaste gång snälla?).


För övrigt är det inte bra att gymma när de andra brudarna är där. Det blir liksom mycket snack, mycket träna käkmuskler och stämband och ganska lite verkstad. Lite mage där. Lite rycka i en skivstång där. Och så lyssna när Frida avslöjar hemligheter om de andra i tränarstaben där.



Okej, snabba vändningar i detta inlägg. Dagens rebus. Ett killnamn:




 +





Kommentarer
Postat av: Jasse

Vilken jävla bra idé. Jag har velat vara med på halv8 hos mig, men inte i TV. Du é så kreativ Väggen.



Om du vill ha svaret så är det Rasmus. Lyckas du göra en av mitt namn? Det vill jag se.

2010-05-06 @ 17:47:56
Postat av: Lisa

Rasmus!



Det är bara till att skicka in menyn till halv8mailen...min är NOG snart klar också. Can´t wait!



jag tycker att det är alldeles fantastiskt att träna med er...sen om det är käkmusklerna som får sig ett pass, vad gör det om hundra år? ;)

2010-05-06 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback