Kramp i mjälten

112590-1316

Jag har inlett en ny försäsong den här veckan. Två patetiska joggingrundor som präglades av
håll, knäont, höftont och andnöd. Men också av det vackra vädret och en, för mig, ovanligt positiv inställning till löpning. Jag måste köpa nya skor bara, det är inte alls bra med en juniormodell som ska klara av att dämpa maximus 35 kilogram.

Joggingmatte:
Dåliga ursäkter = dålig kondition.



På'n igen han blör i örat.

P.S.
Titta gärna länge och noga på den fina tischan. Seriesegertröjan. Inramningsvarning.  
D.S.

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Haha sådär var det för mig också i början. Men efter ett par gånger känns det mycket, mycket enklare :)

Postat av: Anna Kristiansson

Du är ganska töntig när du skriver att du har dålig kondition. Tror knappast att man har dålig kondition om man spelar i laget som vann div1...Stå upp för dig själv och tänk att du är bra istället för att tala ner dig och lura dig själv. "Jag, Åsa, har bra kondition." :-)

2007-04-18 @ 08:52:57
Postat av: Åsa

Jag har bra kondition, men det är kul att skoja om sig själv när man gör en dålig runda. Plus att jag klagar mycket på mina knän, jag orkar liksom inte höra det själv längre.

2007-04-18 @ 09:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback