Kvartsfinaler och kval

Pixbo åkte ut i fredags, ja. Synd. Man ska inte heja på lokalkonkurrenter, det gör ingen annan i Göteborgsinnebandyn, men jag kan väl knappast räkna mitt lag som konkurrent till Pixbo.

Jag är nöjd med att spela i det nästa bästa laget i regionen.

Det är synd att Pixbo åkte ur SM-slutspelet eftersom ett damguld till Göteborg hade hjälpt innebandyn här. Den hade blivit lite hetare, både för publik och media. Visserligen hade Pixbo kunnat ta ett ännu hårdare grepp om Innebandygöteborg men det hade också höjt nivån för oss i lägre divisioner.

Om vi hade lyckats i kavelt till eliserien i år hade det också höjt nivån för andra lag. Först hade vi dammsugit alla klubbar på de bästa spelarna och sedan hade de som var kvar fått skärpa sig och bli bättre för att kunna hänga kvar i serien.

Idag spelar vi sista kvalmatchen mot Kumla. Fan vad kul det ska bli.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så HEMSKT mycket för komplimangen :) Jag tycker det är roligt att tipsa :) smyger upp mobilen och fotar när jag är ute och shoppar :P hihi. Ligger ju själv på den budgeten och finner det också lite trist att bara tipsas om dyra produkter så jag kommer fortsätta! Tack för att du läser! Kram från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback