Nej. Jag ångrar ingenting, men jag är lite trött.

Ett lite annorlunda boktips är Ingmar Bergmans filmmmanus som finns i bokform också. Manusen står sig inte bara mycket väl som filmer utan även som prosa. 

För övrigt är Det sjunde inseglet en svinigt bra film, likaså Fanny och Alexander. Å, vad jag hatar biskopen! Fanny och Alexander har så fantastisk dekor och kostym - julen i det Ekdahlska hemmet är utseendemässigt en sann barndomsdröm.

På tal om film så såg jag Simpsons - the movie i veckan. Jag hade låga förväntningar och det var som jag trodde - lite blaskigt med några höjdpunkter men främst förutsägbart. Jag älskar den givetvis - men mest på grund av varumärket och inte innehållet. Så som människor gör i övrigt med det mesta nowadays.


Kommentarer
Postat av: Helena

Mysigt :) men vilken härlig resa ni ska på.
Det kommer bli så skönt och mysigt, när åker ni?

Postat av: Åsa

I mars åker vi.

2007-08-06 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback