Tittar Thåström på melodifestivalen?

Luuk är ett komiskt geni. Roligast ikväll var när han skulle strö vigvatten över Jimmy Jansson och Sandra Dahlbergs barn.

Fan vad jag hatar grupper lik Cosmo4 som nyss körde sitt intetsägande nummer. Cosmo4, bara där hör man hur löjlig gruppen är.  Den typen av låtar är så slätstrukna och onödiga att de borde förbjudas. Tyvärr kommer låten snurra tre gånger innan lunch på NRJ på måndag. TUR att jag bara lyssnar på public service.

Nä, då gillar jag Regina Lund bättre. Låten var lika tom som Cosmo4 men hon är i alla fall egen.

Här förs mina tankar in på hennes nyblivne sambo Joakim Thåström. Kollar han på melodifestivalen? Det är svårt att tro. Men när tjejen är med - måste han kolla då?

The Ark har inte spelat ännu, men det är givet att de vinner mitt hjärta. Ola Salo, kom och köss mig!

Kommentarer
Postat av: tjoho

Haha, håller med om Regina Lund. Men du, de är inte ihop längre...
Hej hopp

2007-02-14 @ 12:58:49
Postat av: Åsa

Jaha, där ser man. Så vet jag det. Hoppas de är lyckliga ändå.

2007-02-14 @ 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback