Ska man plocka fram zorro ikväll på b-lagsmatchen?

Jag gillade de fantastiska ungdomarna som spelade freebandy igår i Lilla sportspegeln. Jag hittade också på nya sporter när jag var ung, hela klassen lekte min lek Troll på lågstadiet till exempel. Fan vad kul de som spelar freebandy har när de hittar på nya finter.

Nu gillar ju inte jag zorro-finten. Det är för lite idrott i den. Det är skitcoolt att kolla när folk gör den men på en hård och svettig match blir det lite löjligt att börja trixa så. I idrott ska man ta i och svettas arslet av sig.

Jag tror jag ska spela lite freebandy med hunden nu. Han behöver röra på sig och är mycket svår att finta bort. Han går inte på kroppsfinter utan går rakt på boll. Fast han fuskar ju också, tar bollen med munnen och så.

Kommentarer
Postat av: Christer

Han kanske har lärt sig av Magnus.

2007-01-24 @ 13:55:03
Postat av: Åsa

Hehe, kul Crille, kul. Alltid lika rapp.

2007-01-24 @ 14:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback