och vad gör jag jag? jag åker spårvagn

Rubriken kommer från dagens låt:

Navid och gudarna - Min ofödde bror

Kan laddas ner
här.

Jag mailar min bror varje dag att vet du vad
spårvagnen var sex minuter sen idag


Jag åker inte så mycket spårvagn längre. Jag rör mig mellan två ytterligheter: jag tar bilen till Ica som ligger i samma stadsdel, eller så cyklar jag till Volvo som inte bara ligger på Hisingen utan även så långt ut man kan komma på Hisingen. Nu är det inget fel med Hisingen men Volvo finns på andra sidan stan, det är jobbigt.

Jag ska börja på mitt gamla vanliga sommarjobb på Volvo på måndag. Med en ny utbildning i ryggsäcken hade jag inte tänkt jobba där i år men det stundar ett bröllop, alla extra inkomster välkomnas.


112590-1537112590-1536


Jag kanske klär mig i blått och vitt men hejar helst på ÖIS.


Kommentarer
Postat av: Carro

Snygga jeans! Är det Cheap Monday?

Postat av: Åsa

De liknar ett par från Cheap men det är det inte. Det är nåt okänt märke av billig sort.

2007-06-15 @ 15:01:41
Postat av: Helena

Snyggt! vad spännande med bröllop :)

2007-06-15 @ 20:31:20
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback