it's on

Första matchen med nya gänget är avklarad. Det blev vinst med 7-2 mot någon form av Pixbo. Vilka var det egentligen? Deras division 2-lag tror vi, men vem kan vara säker? Det var ett hav av unga blondiner i alla fall.

Det största traumat för mig att byta lag har varit att nummer nio är upptagen. Idag klistrade vi på en tejp-etta efter nian på min gamla tröja vilket föranledde Chrille att fråga om 1991 var mitt födesleår. Jajemän, svarade jag och började fundera över om jag inte ska forstätta med 91:an och låtsas vara tio år yngre än vad jag är. Hur var det nu Suss? Jag är förvånansvärt pigg för att se så schleten ut?

Nåväl, jag har inga probs med att vara tväräldst i laget så länge jag inte blir påmind om det hele tin.

Det var jävligt kul idag i alla fall. 


Tillfället gör tjuven, bollen är rund och andra klyschor, på er!


Kommentarer
Postat av: abbe

Härligt att du tycker det är kul igen : )

När har ni seriepremiär då ??

2010-08-31 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback