på innebandyfronten mycket nytt

Jösses vad det händer grejer i laget just nu. Vem kunde tro för tre år sedan att ett helt Surtegäng skulle ansluta till IBF Göteborgklanen? Jag längtar numera till 17 maj då försäsongen drar igång och man får smutta lite på vårt nya lag. 

Men jag känner sorg över de som inte kommer vara med då. Det vill jag snabbt nämna. Det kommer vara jäkligt knäppt utan Lisa och Frida (som coachy coach visserligen men ändå) och Jannice och Nina och Marre och Jasse. Vårat gäng är borta liksom. Men man får väl vara glad över de nya kompisarna också?

Carro Björkner och jag har mötts på plan många, många gånger sedan urminnes tider. Jag har ett foto från juniortiden då jag i Älvstrandenkläder jagar en Mölnlyckeklädd Björkner i Lundbystrand. Ska försöka rota fram den. Det ska bli hemskans trevligt att få strida för samma sida efter alla dessa säsonger.

Och så får vi ju ytterligare en hårdskjutande högerskytt i Malin Eriksson. Jag har en känsla av att det kan bli jävligt bra det här.

Jo, och så får vi ju ett nygammalt skav som tränare i Godhe. Han är också en sån som jag alltid haft på motståndarsidan.

Och så har vi ju ytterligare lite fler folk på gång och det känns som om vi verkligen får ett kanonlag. Tränare och förening vill något. Hur de ska lösa elitserien ekonomiskt säsongen 11/12 det vetetusan men kul ska det bli att vinna serien en fjärde gång!

Snap.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha den bilden måste jag få se =) eller vill jag? Det skall bli en grymt kul säsong det här!!!

2010-05-07 @ 23:25:46
Postat av: Björkner

Det va jag som skrev förra inlägget... Carro alltså!!

2010-05-07 @ 23:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback